Elgiganten =)

Ville bara berätta en sak om Elgiganten som jag tog upp här i bloggen innan...

Som ni vet så hade jag lämnat in min telefon på elgiganten för den krånglade :) å den 25e fick jag ett sms om att jag skulle komma och hämta den :) men ist för att jag skulle få samma modell så fick jag ett presentkort av dom på 2844kr =D och min mobil kostade bara 2000kr max :O så fick typ 900kr av dom :P

Så jag valde en Xperia mini :) å dom som klagar på den måste antagligen fått något kånstigt för sig för min funkar perfekt, än så länge iaf xD haha

Idag ska vi fira mig så den kommer släktingar och sånt :p hoppas man får fina presenter :) typ pengar ;) hehe

Tack till alla er som sagt Grattis å som hoppades att jag skulle få en bra dag =) Jag hade en lugn å trevlig dag :)

Nu ska jag snart fixa lite till i mitt rum.

Hade gött


  

Kommentarer
Postat av: Johanna >Musik och vardag<

Allt bra med dig ? (:

2010-08-28 @ 20:48:07
URL: http://joojy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0