Min dag :D

Idag åkte jag till skolan 11,30 för jag skulle börja 12,40 så gick in på meronomen och kollade lite sen så började vi xD å hade bara en lektion idag så de va gött :D åkte hem å när jag kom till min bild ca så såg jag att det stog två burkar vid vänstra fram däcket :O tänkte först "va fan är det här för jävla sit nu då" sen såg jag att det va en färg burk som det stog mitt reg nummer på :O och en bättrings färg:O tänkte efter lite å sen kom jag på en sak...

Våra nya grannars kusin allså han jag köpte bilen av jobbar hos dom och drar el i deras hus så kom på att det kan ju va han som har lämnat det till mig :D och det är säkert han oxå, för färg burken va helt ny typ oxå :) vem skulle annars va så dum att lämna det till mig lixom? :O 

Det va jävligt skyst av han iaf :D så stort tack ska han få når han kommer till dom nästa gång :)

Slänger in två bilder på det oxå så vet ni att jag inte ljuger om det med :D

Och det är färg från volvo så jaa det skulle kosta en del att köpa det där :O ca 1000kr skulle jag tro att de ligger på faktiskt :O Så blir att laga rost snart ;P hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0