Tja :p

Tja, Förlåt för att jag inte uppdaterade igår men hade verkligen fullt upp :( vi håller nämligen på med taket här hemma så hjälpte till:D sen så håller jag på att göra om mitt rum lite :p har köpt ny säng och en ny tv möbel, ska köpa lite till snart när jag hittar något nytt å snyggt :) hehe

Idag ska det regna enligt nyheterna så får ledigt från taket idag :D skönt ju :P men imon drar vi nog igång igen om allt går som planerat :D

I med att det ska regna idag så kommer jag inte hitta på så mycket, mest kolla på tv och plugga =) tror det blir att jag övningskör lite med.

Just det, nu har jag fått två kommerntarer på frågestunden :D kom igen kommentera lite mer så svarar jag på söndag.

OBS.. På lördag innan kl 16,00 är sista chansen man kan kommentera på frågestunden :) lägger in ett inlägg med svaren ca 18,00 på Lördagen oxå =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0