I förgår :p

I förgå KLARADE jag upp körningen :) så nu är det bara teorin kvar, det känns as skönt att veta faktiskt.

Om ni inte tror mig så kolla bilden ;p

Igår va jag ute med martin lite oxå :) kul va de. Vet inte vad jag ska göra idag faktiskt, ska plugga på körkortet å prata med älsklingen iaf<3<3<3 de är en sak som är säker :p känner mig faktiskt ganska duktig för jag pluggade på körkortet på morgonen idag oxå :)

Som nu kanske förstår så lägger jag nästan all min fritid åt att plugga på körkortet å prata med baby:*<3 så är därför jag uppdaterar med lite jämna mellanrum. Förhoppningsvis så klarar jag av provet på måndag å då blir det om jag har pengar så eventuelt drar jag upp till älsklingen =) annars blir det när lovet börjar så kan hon ju följa med mig hem oxå =D<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0