Hej igen :)

Tja igen, nu har det gått ett tag sen sist jag bloggade så får börja ta å sätta igång med det igen tycker jag :) hehe

Det va någon som undrade hur gammal jag är så här kommer svaret: Jag är 17 men blir 18 nu den 26e augusti.

Det som jar hänt dom här tre dagarna jag har vatt borta är väll inte så specielt mycket igentligen, men jag har vat på liseberg med älsklingen och sen så har vi vatt hos min pappa :) va faktiskt riktigt trevligt. Fast när vi skulle till liseberg åkte vi tåg mellan halmstad och GBG och tåget fick singnalfel så vi blev fast i över en timme :O fan det  va as jobbigt och inte nog med det, det blev så klart strul när vi skulle hem oxå för vi skulle gå på tåget vid lisebergs station men tåget kom aldrig... Så vi fick åka in till stationen och ta ett öresundståg där ifrån ist :) kom hem typ 2 timmar sent så pappa va lagom arg på sj kan man lungt säga xD det blev jag oxå faktiskt.. men va fan ska man göra lixom när dom krånglar?!

Funderar på att åka ner till sj senare idag och kräva varje litet öre tebax, kan dom inte hålla sina tider ska dom ju inte ha betalt heller? Är det inte någon som håller med mig om det?

Nog om det... Nu ska jag ta lite frukost för hann inte käka innan älsklingen åkte hem i med att vi låg och drog oss i sängen i över 20min :p haha

Just det, min mobil den har ju vatt inne på lagning å tro de eller ej men kameran funkade när jag lämnade in den och nu? jaa man kan säga att dom måste gjort något för bilden har inte någon skärpa alls när jag testade den :( så blir att lämna in den igen så fort som möjligt... :(

Jag lovar att jag kommer att skriva lite till sen senare under dagen =) he de gött alla lästare så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0