Kärlek...

Kärlek är jävligt fint och jag fattar varför folk älskar att vara kära =) för kär måste ju dom flesta ha varigt någon gång och det är nog faktiskt en sak som vi alla personer har gemensamt med varandra och även den finaste saken som finns enligt mig då :)

Vet inte varför jag kom på att skriva detta... fast det va nog det att jag vet en som springer runt och raggar på folk hela tiden fast personen är upptgen...

Fattar inte hur man kan göra något såndant, man sårar ju inte bara en person utan man kan ju faktiskt förstöra den personens liv oxå när man leker med kärlek... Kärlek är ju inte någon lek precis, det är en sak mellan två personer som ska va starka känslor och inte bara på lossas...

Kärlek ska vara något fint ju? :) eller hur? :D

Själv kommer jag alltid att vara försiktig så jag inte sårar någon =)

Ta vara på varandra och den personen som betyder något för er för rätt som det är kan man missta den...
Jag misste min kompis Lasse på det sättet, han gick bort jätte snabbt.

Så säg era föreldrar och alla vänner å nära personer som står er nära att dom betyder mycket för er eller vad ni vill :) bara så dom vet iaf :D

Säger iaf till min mamma dagligen att jag tycker om henne för det är hon värd.
Detta blev ett ganska långt inlägg så det blir mitt sista för idag :) hoppas jag hinner skriva imon innan jag åker, annars får ni ha de gött tills jag kommer hem :D

Godnatt =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0