Skönt med fredag nu :)

Äntligen är det fredag :P hehe, älsklingen kommer idag så ska hämta upp henne senare ikväll när hon är framme =) får hoppas att resan går bra för all snö menar jag så hon hinner med bytet i gbg :)

Kom hem från skolan ca 11 idag :D gött som fan, vi fick sluta tidigare bara för att vi skulle städa hela verkstaden å det gjorde vi faktiskt snabbt ändå, plus att vi har ju öppethus på skolan imon :D så va skönt att få sluta nu.

Ska snart ta och gå och duscha av mig sen vet jag inte vad som händer mer faktiskt.. blir nog bara att ta det lugnt eller något. Vi får se vad jag hittar på :p just det, martin kanske skulle komma och hjälpa mig lite med körkortet oxå =D

Vad ska ni hitta på idag/ikväll? =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin blogg du har!

2010-11-26 @ 16:17:36
URL: http://kajsaberkemar.blogg.se/
Postat av: Tea

Hej, fin blogg!

har startat en frågestund i min blogg!

ställ gärna en fråga,

kram

2010-11-27 @ 16:41:45
URL: http://teabarjman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0