Min helg med älskling<3<3<3<3

Nu har älsklinen åkt hem :( as tråkigt ju, saknar henne som bara den :( är jobbigt att hon måste åka hem är synd osm fan att hon inte kan stanna här längre. Fast hon flyttar antagligen snart hit =) fatta att det kommer bli skönt :D hehe.
Älskar dig jätte mycket min käraste älskling Jenny<3<3<3<3<3<3<3<3<3=D

Jag och min lilla söta gulleplutt kollade på en film som heter The Ring och The Ring 2 igår, dom va verkligen as bra tycker jag, gillar man skräck så borde man se dom tycker jag faktiskt.

Igår så va jag och min älskling på öppethus på min skola :D va kul men ändå seg för va inte så mkt folk där.. Thomas petetsson va där med kul ju :p

Vi passade även på att gå runt lite när vi hade öppet hus så när vi kom in på ip så vi en dragracing bil =) as cool va den. Daniel hette han som äger den å han startade faktiskt upp den för oss som va å kollade på den med :) va riktigt gött ljud i den ;) hela kroppen skakade när bilden gick på tomgång å sen när han gasade på lite jaa då jävlar gjorde det ont i öronen.
hehe, hur som helst så är det hallands snabbaste bil så det säger det mesta faktiskt ;) den går från 0 till 100 på lite mindre än 1 sekund :O och det är väll inte så dåligt? ;) 

Men nu tag jag å lägger upp lite bilder från öppet hus i skolan!!!

Nya saab 95


Detta är den bilen som jag skrev om nyss :P (teamet heter enox racing)




Några i min klass =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0