Design...

Som ni alla redan kanske har märkt så har jag nu fått en ny design på min blogg :) vad tycker ni om den?
Det är min tjej som har gjort den till mig fast jag sa ju lite hur jag ville ha den å sånt men ändå xd är inte så bra på sånt om jag ska vara ärlig :P hehe

Men hur som helst så är jag grymt nöjd med min design nu faktiskt =) hoppas min blogg är lättare ätt läsa nu för er som gnällde lite på att de va jobbigt att läsa den xD hehe, ni får gärna säga vad ni tycker om den nya designen :P

Min tjej säljer desiger oxå så om ni är inttreserade så kontakta henne eller nig så säger jag till henne =)


Just nu så sitter jag hemma och har rast till 12.30 :P gött som fan, ska plugga lite på mitt körkort nu så vi hörs senare ikväll. Ha det gött alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0