Kameran

På måndag kommar jag antagligen att få min kamera :) äntligen säger jag bara, fatta att jag har längtat som fan xD haha, vet inte vad jag ska ta bilder på ännu men ni kan väll komma med lite förslag till mig så är ni snälla? :D



Finns typ inte ett skit att göra just nu så ska kolla min mail å lite sånt nu sen vet jag inte vad jag ska göra :p fast ska så klart prata med älsklingen =D hehe<3<3<3<3 är ju roligt om hon kan va lite social oxå å inte bara kolla film xD hahaha ;p

Har inte så mycket mer att skriva om just nu faktist så vi hörs senare eller imon =)

Hade gött!!!

Kommentarer
Postat av: jenny (din tjej)

Dig själv så du kan skicka till mig:D<3<3<3<3<3<3<3

Älskar dig bby!:*<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-09-11 @ 19:58:49
URL: http://lifeaboutjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0