Lugn dag :)

Idag har jag faktiskt bara tagit det lugnt, har inte gjort så mycket mer än vatt hos min mormor. Skulle egentligen till min pappa och fira att jag fyllt år men va fan svarar han inte i telen blir det ju lite svårt? eller hur? :(
Taskigt som fan att bestämma en dag å sen inte svara när man ringer... aja skit samma jag är nöjd ändå...

Imon är det skola igen, är faktiskt en jävligt soft dag har två lektioner å en hål timme mellan 9,40 till 12,20 =) så blir antagligen så att jag drar och hämtar min kamera då =D hehe, eller så gör jag det när jag slutar skolan. Har inte bestämmt något ännu :P hehe

Känner att jag har blevit ganska dålig att blogga så får väll ta och försöka bättra mig eller? :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha fan va nice header, en bil (Y)

2010-09-13 @ 00:59:45
URL: http://sprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0