Nyår =D

Trodde helt klart inte att denna nyår skulle bli min bästa... Men fy fan, de va den lätt:) fick en överraskning för Paulina komma lagom bra till tolv slaget :D man vet aldrig vad som händer när hon e med xD

sen efter tolv slaget drog vi in till stan jag, Paulina, Kristoffer, Jens, Lonja å Fredrik :D vi hade as skoj, när de va dags att åka hem så följde Paulina med mig hem å stannade där över natten :) dagen efter gick vi upp typ 11 för jag skulle jobba :( fan vadan drog in pengar på den dagen asså ;) ojoj mkt pengar på kontot nu snart då ;D hehe

Nu ska jag ta å fixa lite saker sen blir det att sova typ :) så godnatt :)

Ps. Jag är inte singel längre ;) å till er som undrar så är inte jag tillsammans med mitt ex Jenny så ni vet!!!

Hade gött så länge, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0