Jobbet i uganda...

Här kommer en bild från jonnet i uganda :) står och byter ut en ruta :D



Idag i skolan har vi haft truck utbildning igen, imon blir det vanliga lektioner :) på torsdag ska jag till hallandsposten för dom ville ju träffas när vi kom hem igen så blir att dra dit. Fick uppgift att välja ut två bilder som dom ska ha med i tidningen!!! :D hehe, vi som va med på resan ska även ha ett tal i skolan för alla eleverna som är nyfikna på vad vi har varit med om :p vilket är jävligt mycket, kan inte smällta alla intryck som man har fått..

Det kommer stanna kvar jävligt länge! Man uppskattar det man har på ett helt annat sätt nu oxå...
aja nu ska jag laga lite mat, får besök snart så ska bjuda den personen på mat hade jag tänkt mig ;) hehe

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0